Geplaatst: 20-02-2005 21:49
Hallo Collega,s wij hebben een Scudo JTD die tot de APK als een zonnetje liep de klant was zeer content met de auto ondanks zijn kilometers 297000 !!!
Meteen na de APK kwam de man met de klacht dat de auto bij een bepaald toerental niet meer regelmatig liep
We hebben de verstuivers laten testen en het bleek dat er 2 lekkage vertoonden
We hebben 2 goede gebruikte verstuivers erbij gemonteerd en sindsdien heeft de auto geen trekkracht meer !!!
Wie heeft enig idee wat hier aan de hand kan zijn ???
Alvast bedankt voor jullie meedenken !