2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-02-2005 16:10
[26779] Wij hebben een aantal sprinters rijden van het nieuwste type en deze hebben wel vaak vocht achter de koplampglazen heeft iemand hier ervaring mee?