Geplaatst: 26-02-2005 23:14
[26968] Ik heb een klant met een passat variant waarvan de binnenverlichting niet meer uit gaat bij het sluiten van de portieren. Je moet hem dan uitzetten met de schakelaar. Probleem doet zich voor bij beide voorportieren. Ik heb wat schema's uitgedraaid maar doorzie het systeem nog niet.
Wie heeft dit al eerder meegemaakt (Zit er misschien een fout in de "Comfort" regeling? Heb foutcodes uitgelezen maar geen fout gevonden!
Graag enige info
Henk