Geplaatst: 09-02-2005 11:32
[25784] Van mijn espace werkt de aanjager alleen op stand 1 en 2.
Stand 3 en 4 blijft hij het zelfde toeren draaien als in stand 2.
Verder werkt ook de regeling van de luchtstroomkleppen niet.
Met proeflampje op stekker van stelmotor van kleppen bediening gezet en deze brandt even en gaat dan weer uit. Dit geldt voor alle standen waar op je hem zet.