Geplaatst: 10-02-2005 13:07
[25867] Hallo,
Ik heb hier een mitsubishi space star 1.8 GDI van 2000 en daarvan is plotseling het motorlampje gaan branden en hij loopt slecht stationair en slaat regelmatig af, het is een automaat met ongeveer 60000 km.
ik heb wel een gehoord dat het inlaat spruitstuk vervuilt van deze GDI motoren.
wie weet raad?