motorlampje brandt en loopt slecht

2 reacties

Merk
Mitsubishi
Model
Space star
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-02-2005 13:07

[25867] Hallo,

Ik heb hier een mitsubishi space star 1.8 GDI van 2000 en daarvan is plotseling het motorlampje gaan branden en hij loopt slecht stationair en slaat regelmatig af, het is een automaat met ongeveer 60000 km.

ik heb wel een gehoord dat het inlaat spruitstuk vervuilt van deze GDI motoren.

wie weet raad?