Geplaatst: 16-02-2005 17:14
[26302] Hallo,
Het is mogelijk om de radio van een espace van 1997 met de knopjes op de stuurkolom aan te zetten. (al 1 keer gelukt)
Dit moet normaal met de afstandsbediening maar deze is kwijt geraakt. Wie kan mij helpen.
Groeten,
Gerard van der Linden.