Geplaatst: 04-01-2004 13:50
[7949] Ik heb een 307 SW 2.0 (2002) met het volgende probleem. Bij kouder weer (onder de 10 graden) loopt de koude motor zeer schokkend stationair. Bij beetje gas bijgeven is het dragelijker voor de inzittenden. Na plm. 4 minuten rijden is het over. Tevens vind ik dat de motor niet meer zo mooi door/optrekt maar wat inhoud, ook bij warme motor. 1 Keer heel erg gehad: toen "probleem ontsteking cylinder 1" uitgelezen. Inmiddels nieuwe bougies, nieuwe motor management software geladen. Probleem bestaat nog steeds. Is dit een bekend probleem ?