Geplaatst: 05-01-2004 19:52
Ik heb een voyager automaat waarvan de motor niet rond draait met starten. Meet op de 50 van de startmotor geen spanning als ik start.Komt het wel eens voor dat de sensor op de automaatbak kapot gaat.Dus dat de ecu niet meer weet in welke stand de automaat staat.Of moet ik het toch in het contactslot zoeken.
Wie kan mij verder helpen.