Geplaatst: 13-01-2004 20:19
[8296] Heeft iemand ervaring met de TDI powerbox.
Is het inderdaad merkbaar dat het vermogen vergroot wordt.
Is het nog toe te passen op een 1999 met 110000 km op de teller.
Zijn er negatieve effecten merbaar na verloop van tijd