Geplaatst: 07-01-2004 21:05
[8081] Hallo colleg,as wij hebben een Inca waarvan eerst de verlichting achter het intsrumentenpaneel ermee ophield
en een paar weken later de verlichting bij de kachelbediening
Alle zekeringen komt stroom op nieuwe schakelaar geprobeerd
Wij hebben helaas geen schema
Ook is er een probleem met het gloeilampje >> als je het grote relais erin en er weeruit doet brand het lampje wel
maar ik denk niet dat dit in verband met elkaar zit ???
Wie heeft hier ervaring mee ??
Het is een Inca 1.9 D bouwjaar 1996
Alvast bedankt !!