Geplaatst: 16-04-2003 15:11
We hebben een megane 1.9D die hapert bij de koude start.Gloeispiralen zijn ok.Echter de klepspeling inlaat staan bijna op o.Onze techn.info gaat tot de Megane van 1997 en daar wordt aangegeven dat de klepspeling is aftestellen door plaatjes onder de nokkenas te vervangen.Deze motor heeft echter geen plaatjes, is deze dan af te stellen door de nokkenas te verwijderen?