Hoe stel je kleppen ?

4 reacties

Merk
Renault
Model
Mégane
Type
Mégane I
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-04-2003 15:11

We hebben een megane 1.9D die hapert bij de koude start.Gloeispiralen zijn ok.Echter de klepspeling inlaat staan bijna op o.Onze techn.info gaat tot de Megane van 1997 en daar wordt aangegeven dat de klepspeling is aftestellen door plaatjes onder de nokkenas te vervangen.Deze motor heeft echter geen plaatjes, is deze dan af te stellen door de nokkenas te verwijderen?