Geplaatst: 17-04-2003 17:00
[1997] van een volvo v 70 2.5 20v bj. 1997 blijft de storingslamp branden.
vervangen; voorste lambdasensor ( orgineel volvo), temp.sensor koelvl. temp.; bougie's en kabelset ivm andere storing.
gecontroleerd/ uitgewisseld; achterste lamdasensor, massa lambdasensor wordt geregeld in de computer?
uitgelezen storing luid als volgt; lamdasignaal reageert traag en dit is ok zo. ra,ra, wat is er aan de hand.