Geplaatst: 12-01-2004 13:01
Mazda 121 motor blijft pompen...als ie warm is bijna geenlast meer van ; stappenmotor vervangen en bougies+kabels gedaan 4gas meting perfect dus geen valse lucht. kleppengesteld en geen foutcodes... toerental schommelt tussen 800 en 1100 stationair. Als je rijdt geen klachten met het kreng, iemand een oplossing of tips voor mijn? Of erdere ervaring?