Geplaatst: 09-05-2003 22:32
[2282]
Vandaag een Vito binnen gebracht die niet meer wou lopen,dit bleek de brandstofdrukregelaar van de commonrail te zijn.Deze zit aan de linkerkant van de commonrail,met twee torx boutjes,kun je zo bijkomen.Als je hem kunt uitlezen zul je zien dat de raildruk niet oploopt tijdens het starten.(moet tijdens starten ong.200bar zijn).Deze drukregelaar kost ong. 220euro.