Geplaatst: 05-05-2003 14:25
[2216] We hebben een klant met een Seat Marbella met slecht 35.000 km en die kraakt bij het opschakelen van een naar twee.Verder geen lawaai of andere kraakproblemen.Wie heeft ervaring met deze auto's?
Moet de bak er onderuit of helpen andere oliesoorten?