Schakelprobleem

2 reacties

Merk
Seat
Model
Marbella
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-05-2003 14:25

[2216] We hebben een klant met een Seat Marbella met slecht 35.000 km en die kraakt bij het opschakelen van een naar twee.Verder geen lawaai of andere kraakproblemen.Wie heeft ervaring met deze auto's?

Moet de bak er onderuit of helpen andere oliesoorten?