Geplaatst: 13-01-2004 22:06
[8312] Deze auto is binnengekomen met een niet startende motor, het brandstoffilterhuis was half leeg, gecontroleerd op eventuele lekagge van leidingen, auto op noodvoorziening brandstof trachten te starten dus aanvoer en retour via een slang in een bakje diesel. Ook dan wel doorstrooming van aanvoer naar retour maar geen brandstof aan de verstuivers. Geen foutcode met uitleesapparatuur. Pomptype is denso.Hoe werkt de brandstofafsluiter bij deze auto en hoe is deze te controleren.