automaatbak

4 reacties

Merk
Toyota
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-11-2003 20:07

[6320] bij 200000km was de bevestigings plaat tussen motor en koppel omvormer gescheurd, nieuwe geplaatst maar deze houdt maar 25000 km,ben nu bij 280000 km en de vierde plaat,wie weet er een oorzaak om deze elende te verhelpen,de koppelomvormer is op onbalans getest,de automaat schakelt perfect en de olie is bij 200000 km ververst,de motor(D4D) is aleen een stuk ruwer gaan lopen,geen vermogens verlies of olie gebruik