Geplaatst: 27-11-2003 18:13
[6661] In ons bedrijf is aan de betreffende auto o.a. de cylinderkop vervangen. De auto heeft ca 130000 op LPG gereden en de kop was gescheurd. Na de reparatie start en loopt de auto prima. Compressie met opgewarmde motor alle tussen 11 en 12. Motor verbruikt echter (te) veel olie (> 1 l/500km). Kent iemand dit probleem.