Geplaatst: 24-11-2003 8:17
[6518] We hebben een mondeo staan waarvan de stadslichten licht knipperen. Met dimlicht aan valt het niet meer ok.
Elke seconde ongeveer een dipje in de spanning.
Tevens heeft deze mondeo last van veel vocht in de auto.
Met de airco aan is het zo weg, maar met de airco uit beslaat de boel direct.
??