Flikkerende stadslichten en veel vocht in auto

5 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-11-2003 8:17

[6518] We hebben een mondeo staan waarvan de stadslichten licht knipperen. Met dimlicht aan valt het niet meer ok.

Elke seconde ongeveer een dipje in de spanning.

Tevens heeft deze mondeo last van veel vocht in de auto.

Met de airco aan is het zo weg, maar met de airco uit beslaat de boel direct.

??