Geplaatst: 11-08-2003 14:44
[3440] Bij fors afremmen hoor je soms een tik onder de bodem van de auto.Het lijkt een beetje op speling van een stabilisator of versnellingsbak steun, maar daar is nagenoeg niets aan te vernemen.Heeft iemand dit wel eens gehad en de oorzaak gevonden?