Tikt onder bodemplaat tijdens fors afremmen

2 reacties

Merk
Mazda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-08-2003 14:44

[3440] Bij fors afremmen hoor je soms een tik onder de bodem van de auto.Het lijkt een beetje op speling van een stabilisator of versnellingsbak steun, maar daar is nagenoeg niets aan te vernemen.Heeft iemand dit wel eens gehad en de oorzaak gevonden?