hoger vermogen ?

4 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-12-2001 10:54

[272] Mijn klant reed voorheen met een Opel Astra(bwj 94) met 82 pk = ISUZUmotor. Nu heeft hij een Astra (bwj 99) met 68pk = opel motor. Hij klaagt over het enorme verschil in acceleratievermogen. Bestaat er een "kit" om de 68pk te verhogen zonder gevaar voor motorschade? Ik denk bvb aan een andere chip in de controle doos van de pomp, aanpassen dieselpomp,... Wie heeft hiermee ervaring?