Geplaatst: 24-04-2002 23:13
[305] 206 is voorzien van een 6 speaker systeem. Er is later een orginele peugeot radio/cd speler in gezet bij de dealer. Deze vertelde dat alleen als de radio/cd speler af fabriek gemonteerd wordt functioneert op het grote display. (het argument was: er moet dan een nieuw dashboard in?)
Het vermoeden van mij is dat het teveel werk voor de dealer is om het dashboard open te maken en de stekkers van het display en de radio/cd speler aan te sluiten. Ik verwacht namelijk dat in alle 206'en dezelfde kabelboom ligt en dat alleen de stekkers aangesloten worden die nodig zijn. Als dit zo is wil ik graag de nodige informatie krijgen om het display als nog werkend te krijgen.
Bij voorbaat hartelijk dank voor de door U te nemen moeite.