Geplaatst: 14-04-2002 12:32
[307] Bij mijn 406 HDI (80KW) is onlangs de complete koppeling drukgroep,druklager,kopp.plaat EN het VLIEGWIEL vervangen (Deze piepte van nieuw af aan ).Nu lijkt het wel of er geen rust meer in het stuurwiel zit, er blijft steeds een soort trilling in het stuur te zitten, het is een beetje afhankelijk van het aantal toeren.Ook is er in het druklager een dergelijk gevoel waarneembaar.Alle motorsteunen e.d. zijn reeds gecontroleerd en het subframe is opnieuw gepositioneerd, alles zonder enig resultaat.Is het nogmaals vervangen van het spul dan de enige optie?Walther