Geplaatst: 01-09-2005 21:15
Wij zijn al een paar weken aan het zoeken naar de oorzaak van deze storing. De bora loopt stationair onregelmatig, bij gasgeven gebeurd er te weinig. Stationair zijn de waardes van de uitlaatgassen goed. Bij 2500toeren is het mengels veel te arm 4% zuurstof edn de lambda sensor 0.1V. De overige waardes in het metwaardenblok zien er normaal uit. De VW-dealer om raad gevraagd. Die kwam ook niet veel verder dan het wisselen van van de meest voor de handliggende componenten. Ook hebben we ruim met remmreiniger op lekkages getest. Weet jullie misschien een oorzaak of een collage/garage/specialist die goed diagnose kan stellen. Alvast bedankt!