2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-11-2006 19:44
[67654] hallo, de turbo van de bora (130 pk) slaat pas aan bij 3500 t/min
zou dit eventueel met het magneetventiel N75 te maken hebben ?
iemand zoiets al gehad?
M.V.G. peter