Schokken bij warme motor.

5 reacties

Merk
Hyundai
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-09-2005 16:03

[37897] Als de motor warm is houdt hij bij optrekken schokkerig in tot ong. 3500 rpm. Ook stationair loopt hij dan (af en toe) alsof hij een cilinder mist. Bij het lostrekken van de Koelvl.st.temp.sensor loopt hij goed. Maar vervangen van deze sensor hielp niet. Ook zijn de lambdasonde, verdelerkap, rotor, bougie- en bobinekabels en bougies vervangen.

Allemaal zonder succes. Na het vervangen van de laatste 2 liep hij een tijdje goed, maar daarna weer hetzelde probleem.

Nog suggesties....?

Alvast bedankt!