Geplaatst: 15-11-2006 9:02
[68049] Ik heb hier een honda civic met de originele startonderbreker die niet meer wil starten. Volgens de dealer is het regel kastje kapot. Is de startblokeering ook te omzeilen bij deze auto? Deze honda is in engeland gemaakt.