Geplaatst: 20-09-2005 10:04
[38717] Hallo allemaal,
ik heb een paar weken geleden een Marbella'tje voor m'n vriendin gekocht, en dat leek allemaal prima in orde.. Maar ik heb er toch een paar probleempjes mee.
Ik zal ze even opsommen, misschien zeggen jullie dat er verband tussen zit:
- Start 99 van de 100 keer prima, en dan die ene andere keer dus helemaal niet, of pas echt na 5 min starten. Als hij warm is start hij zoiezo altijd. (het lijkt alsof het soms met vochtig weer is, kan dat?)
- Na langer rijden, (snelweg of stad maakt niet uit) wordt het koelwater te heet en gaat het watertemperatuur lampje branden. Als ik dan onder de kap kijk is de ventilator bij de radiateur niet eens aan het draaien... Maar toch hoor ik regelmatig de ventilator ook wel aanslaan als ik langere tijd aan het rijden ben..
Hoop dat jullie me tips kunnen geven hoe ik zelf kan bekijken wat het kan zijn.
Groeten,
Martijn.