Geplaatst: 22-09-2005 14:09
[38864] Avensis 1600 benzine: Bij gas geven heeft het inlaatspruitstuk nogal wat lawaai.
Het is een dicht plastiek geheel en je kan er niet in kijken
om te zien of er iets los in zit. Wie heeft een oplossing ?
(behalve een nieuw voor 398 euro ex BTW).