Geplaatst: 06-09-2006 11:12
hallo ik heb een probleem met met audi coupe het probleem is dat hij afslaat tijdens rijden als je koppeling intrapt en je hebt ook he gevoel dat hij tijdens rijden een beetje hapert ik heb de stappenmotor al schoongemaakt kan iemand met helpen met dit probleem gr