Geplaatst: 07-09-2006 8:14
[63478] hallo,
hebben hier een s60 d5 bj. 2002 automaat, geeft binnen op het display melding automaat service
heb de comp. uitgelezen (met snap on diagnose) geeft storing p0740 koppelomvormer circuit
heb reeds aut. olie ververst en de storing gewist, na tijdje rijden komt de storing er weer terug in
heb al wat gehoord over controleren aansluitingen op regeleenheid vd automaat en iets over de bak laten spoelen?
iemand al zoiets aan de habd gehad?
groeten siem