Geplaatst: 06-09-2006 9:36
[63409] Motor begint om de haverklap veel lawaai( harde tik !) te maken en onrustig te lopen .
Ik zit zelf te denken aan de klepstoters ,maar is dit een veel voorkomend probleem ?
Hoor soms ook Peugeot Boxer met dezelfde lawaai aan de straat .
Klant wil dit op korte termijn verholpen hebben, moet ik eerst verder zoeken of kan ik er van uit gaan dat de stoters vervangen het probleem oplost ?