Geplaatst: 19-09-2005 13:15
[38638] Ik heb een volvo 360GLT met B200E staan die stationair te langzaam draaid. Afstellen mbv de omloopschroef lukt niet. Kleppen, distributie, ontsteking en co staan goed. Ik denk dat het kanaal misschien vervuilt is. Ook de vacuummeter in het dashboard staat een stuk hoger dan voorheen. Hoe maak ik dit schoon?
bvd, Ruud