360GLT-B200E stationair omloop afstelling.

2 reacties

Merk
Volvo
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1987
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-09-2005 13:15

[38638] Ik heb een volvo 360GLT met B200E staan die stationair te langzaam draaid. Afstellen mbv de omloopschroef lukt niet. Kleppen, distributie, ontsteking en co staan goed. Ik denk dat het kanaal misschien vervuilt is. Ook de vacuummeter in het dashboard staat een stuk hoger dan voorheen. Hoe maak ik dit schoon?

bvd, Ruud