trekt onderin matig freelander TD4

2 reacties

Merk
Land Rover
Model
Freelander
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-02-2005 17:08

[26906] Trekkracht is onderin niet goed, het duurt een aantal seconden voor dat de auto normaal begint te trekken . Hoe lager het toerental hoe erger het is. Luchtmassameter en klepje vacuum van de turbo zijn al vervangen.