Geplaatst: 25-02-2005 17:08
[26906] Trekkracht is onderin niet goed, het duurt een aantal seconden voor dat de auto normaal begint te trekken . Hoe lager het toerental hoe erger het is. Luchtmassameter en klepje vacuum van de turbo zijn al vervangen.