ford maverick 2.7 TD houdt in/ schokt tussen 2800 en 3300 rp

5 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-03-2005 15:40

[27585] Hallo,

We hebben een ford maverick 2.7 TD, deze houdt in bij 2800-3300 toeren (vooral in 3-4-5e versn.), als je rustig gas geeft is er niets aan de hand, maar als het gaspedaal flink intrapt dan houdt ie erg in,en schokt.

Reeds storingscode uitgelezen, geen foutmelding.

Ook de egr klep is reeds afgedopt.

Boven de 3300 toeren trekt de auto normaal door.

wie heeft de tip....?