Geplaatst: 11-03-2005 13:11
[27795] hallo ik heb een voyager van 1992 eerst starte hij slecht wanneer hij koud was(net of hij te weinig benzine kreeg)
heb toen de bobine vervangen omdat hier een scheurtje in zat ook alle vacuum slangen zijn vervangen,tijdens de proefrit is hij weer afgeslaan en nu doet hij het helemaal niet meer
is er iemand die dit probleem herkend??????vr gr barry