Geplaatst: 12-03-2005 9:43
Auto heeft onderdruk zodanig dat de oliedamp uit de pijlstok komt uit de vuldop en uitteraard door de ontluchtingsslang naar het luchtfilterhuis ,denk en hoop dat de koppakking is doorgeslagen naar het oliekanaal op de eerste cilinder (compressie in het carter)is trouwens een 2,5 viercilinder benzine.moet de klant adviseren ,