Geplaatst: 23-03-2005 17:08
[28534] auto loopt stationair zeer onregelmatig, bij het storing uitlezen kom ik op 9.4% dit houdt volgens de tabel in:
sensor van de luchthoeveelheidsmeter defect of gasklepschakelaar
defect of verkeerd aangesloten.
wie heeft hier ervaring mee??