auto loopt stationair zeer onregelmatig

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
S-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1987
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-03-2005 17:08

[28534] auto loopt stationair zeer onregelmatig, bij het storing uitlezen kom ik op 9.4% dit houdt volgens de tabel in:

sensor van de luchthoeveelheidsmeter defect of gasklepschakelaar

defect of verkeerd aangesloten.

wie heeft hier ervaring mee??