Geplaatst: 01-12-2003 11:20
Hallo,
na een kapotgelopen looprol -en 14 kromme kleppen- hebben we een koprevisie uitgevoerd en alles nieuw gemonteerd, blijkt dat de Vectra sputtert/stottert en geen trekkracht heeft onder de 3500toeren...
dit euvel treedt zowel op bij gas (G3) als op benzine, voorheen was dit probleem er niet...wie heeft er ervaring mee?
bvd