Geplaatst: 04-12-2003 13:17
[6952] Hallo,
Nog een topic over de Vectra-C en meldingen in het display,
heb een klant die telke male klaagt dat hij de melding krijgt dat zijn dimlicht defect is.Klant stapt uit de wagen controlleert dit en constateert dat dit niet het geval is,hij heeft dit verschillende malen gehad,maar ik heb het zelf nog niet kunnen vaststellen.Heeft iemand al iets soortgelijks ervaren en heeft hij hiervoor een oplossing kunnen vinden.