Geplaatst: 04-12-2003 20:15
[6969] Na een schade blijft het airbag lampje branden, de airbags of gordel spanners zijn niet af gegaan.
Wie kan mij vertellen hoe ik de crash sensor kan resetten,voor zover mij bekend moet ik deze na demontage opeen bepaalde manier draaien,weer monteren en het sijsteem met de computer resetten