Airbag lampje

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-12-2003 20:15

[6969] Na een schade blijft het airbag lampje branden, de airbags of gordel spanners zijn niet af gegaan.

Wie kan mij vertellen hoe ik de crash sensor kan resetten,voor zover mij bekend moet ik deze na demontage opeen bepaalde manier draaien,weer monteren en het sijsteem met de computer resetten