Geplaatst: 14-12-2003 22:27
ik ben bezig met een r19 1.4 hij loopt te hoog heb spruitstuk pakking en voet pakking al vervangen en het egr gat in het spruitstuk afgestopt de motor maakte ook een fluitend geluid maar dat is nu wel weg de temperatuur van de motor heeft geen invloed