3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-12-2003 1:44
[7355] Dag collega,s. We hebben hier een 106 waarbij de kachel alleen op de hoogste stand werkt dus waarschijnlijk kachelweerstand kapot. Ik kon zo snel de weerstand niet vinden, weet iemand waar ie zit?? b.v.d