Geplaatst: 24-06-2003 8:14
Wij hebben een probleem met een vw bora V5 ,na onderhoudsbeurt sloeg de motor slecht aan en liep niet regelmatig
Tijdens de beurt zijn geen bijzondere onderdelen vervangen,alleen olie 10w40+oliefilter en luchtfilter
Daarna zijn we langs gereden bij de dealer,computer uitgelezen geen foutcodes gevonden ,daarna de gasklepstand in de basis teruggezet en daarna liep hij nog veel slechter en loopt de motor niet meer stationair
Toen op de zaak de bougies nog vervangen en bougiekabels doorgemeten maar dit gaf geen verbetering
De auto heeft 50000 km op de teller