Geplaatst: 16-12-2003 17:32
[7374] Heden Collega's!
Ik heb dit probleem nog nooit gehad met een Golf, maar deze staat vast in de 3de versnelling.
Volgens klant is het bij het terugschakelen gebeurt. Ik heb al geprobeert om op de schakel-as zelf de schakelen, maar ook hier staat deze muurvast.
Meestal bij een gebroken schakelarm moet er toch eenige beweging in zijn te krijgen....?! Ander alternatief is een andere bak monteren, maar probeer deze toch te redden.
Iemand een idee??