Geplaatst: 22-07-2003 9:57
Ik heb een 1.4 xn injectie met een solex tussenblok maar deze hort en stoot bij een bepaald LAAG toerental.(tijdens rijden,optrekken)
Tijdens het optrekken hapert deze bij het " opnemen " daarna is er redelijk mee te rijden.
Volop geen probleem (lijkt op vuil in de injectie) maar volgens dealer is dat niet het geval.
Stationer stappen motor al reeds vervangen. (had eerder dat deze geregeld afsloeg bij stationer draaien, nu vervangen en wat hoger gezet, (je hoort hem wel enigzins " onregelmatig" draaien ,niet hinderlijk)