Geplaatst: 19-12-2003 22:16
Wij hebben een probleem met een vectra c:
deze zou volgens de klant slecht aanslaan beneden de -5 graden.
dit is de bekende gmpt motor die ook in de speedster zit uitgerust met een automatenbak.
de koelvloeistof temperatuursensor is al vervangen. Ook is de wagen 4 maal in een vriescel geweest toen heeft het probleem zich niet voor gedaan.
De auto is in duitsland op nieuw geprogrammerd. Toch blijft het probleem zich voordoen.
wie herkent dit probleem?