4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-12-2003 14:42
[7536] iemand bekend met het probleem van hoog olieverbruik bij een vitara 1.6 vermoed zelf de klepseals is dit makkelijk te doen zonder de kop eraf te halen.