Geplaatst: 21-12-2003 18:58
De 106 hield zwaar in (geen brandstof denk ik) toen ik der bocht om ging,terugschakelde en weer optrok even terug schakelen of een dot gas en hij ging weer Ook loopt hij stationair soms 1300 p/min
Uitlezen geeft stationair fout aan en turborelais regeling??
Is het bij een MA 3.1 ook zo dat als je het stationair contact met de hand bediend dat de stationairmotor dan intrekt net als bij monojetronic? Of als je de temp sensor stekker er aftrekt?
DE auto kwam zaterdag dus ik ben er nog niet diep ingedoken
Tevens merkte ik dat (met een autodiagnos )bij stat. draaien de
tester steeds wisselend aangaf stationair of volledig .
Bij een beetje gas gaf hij costant midden aan.