Geplaatst: 29-07-2003 21:50
Hallo ik ben bezig met een suzuki samurai met injectie. De auto heeft het volgende probleem hij wil niet meer lopen. Hij vonkt wel maar spuit niet meer in, brandstof naar injector toe is er wel maar injector wordt niet aangestuurd. Alle zekeringen zijn heel. Wie weet waar ik dit moet zoeken?